משלוחים לכל הארץ, אתם בוחרים את התאריך!
משלוחי אקספרס מבאר שבע עד חיפה וירושלים
50 ש"ח הנחה על האתר! קוד קופון BOX50
שקופית קודמת
שקופית הבאה

מדיניות ביטולים וזיכויים

  1. האתר מכבד את כל חוקי הצרכנות ופועל לפיהם. אין באמור להלן כדי לגרוע מכל זכות הקיימת לצרכן מכוח חוק הגנת הצרכן (להלן: "החוק"), תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) (להלן: "התקנות") ו/או מכל הוראה אחרת.
  2. במידה ולאחר ביצוע העסקה אתם מעוניינים לבטלה, תוכלו לעשות זאת החל מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מיום קבלת המוצר, ובלבד שאריזת המוצר ו/או הקופסא ו/או המארז (לפי העניין) לא נפתחו, ולא נעשה בהם שימוש כלשהו.
במידה והלקוח הינו אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, אזי הלקוח יהיה רשאי לבטל את העסקה, החל מיום עשיית העסקה ועד 4 (ארבעה) חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך גילוי הפרטים הנדרשים ע"פ הדין, לפי המאוחר מביניהם ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הנהלת האתר (ו/או נציג הנהלת האתר) ללקוח (ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית), ובכפוף לכך שאריזת המוצר ו/או הקופסא ו/או המארז (לפי העניין) לא נפתחו, ולא נעשה בהם שימוש כלשהו.
  1. בכל מקרה ביטול של עסקה יש לעשות בכתב באמצעות דוא"ל/וואטסאפ לכתובת המפורטת בפרטי יצירת קשר. בהודעה הביטול יש לציין את פרטי הרוכש, תאריך הקנייה ודרכי התקשרות ליצירת קשר, וכן את העתק החשבונית שנשלחה. במידה והביטול נובע מפגם או מחוסר התאמה, יש לפרט את הפגם ו/או אי ההתאמה כאמור לעיל.
  2. בביטול העסקה מכל סיבה שהיא (ולמעט עקב פגם או אי-התאמה), במידה והקופסא יצאה כבר למשלוח / הגיעה עד הבית ולא נפתחה, ניתן: (1) להחליף אותה תמורת קופסא אחרת בשווי זהה וללא עלות נוספת. (2) להחזיר אותה באמצעות שליח בעלות של 50 ש"ח. (3) להחזיר אותה אלינו עצמאית. (4) החזרות מחו"ל – 100 ש"ח דמי משלוח. עם החזרת המוצר ובדיקת הנהלת האתר כי אלו לא נפתחו, לא נפגמו ולא נעשה בהם שימוש על ידי הצרכן, יזוכה כרטיס האשראי בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מערך הקנייה או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם.
  3. בביטול עסקה בשל פגם או אי-התאמה בנכס כמשמעותם בסעיף 14ה(א) לחוק או עקב נסיבות אחרות המנויות בסעיף 14ה(א) לחוק, אז לא ייגבו דמי ביטול, על הלקוח לפרט את הפגם ו/או אי ההתאמה בכתב באמצעות דוא"ל לכתובת המפורטת בפרטי יצירת קשר, ותתואם עם הלקוח הדרך להחזרת המוצרים.
  4. למען הסר ספק במקרה של ביטול העסקה לא יוחזרו למזמין דמי המשלוח (ככול ששולמו) למעט במקרה בו הביטול של המזמין נעשה עקב פגם או אי-התאמה כמשמעם בסעיף 14ה(א) לחוק
  5. יודגש כי בהתאם להוראות הדין, מאחר ומוצרי, קופסאות ומארזי הנהלת האתר ניתנים לשכפול, הקלטה ושעתוק, הרי שעסקה לרכישת מוצר, מארז ו/או קופסא שאריזתם המקורית נפתחה ע"י הצרכן, לא ניתנת לביטול כלל.
הופה, מה יש לנו כאן?0
אין כאן עדיין כלום וחבל ;-)